Historisch Archief 1877-1940
?*? l
?.«..l
T'
JV v ?.«»
rvj'»*» T»
fc^SS
^r-1?*:
c
V
V
:'-*;»
'. - j
inde
Sta**
S 'vj
l C'l
''
Fan de 16 geclasseerde
automobielen van
Nederlandsche deelnemers
werden de
3 eerste plaatsen
bezet door Ford:
1. Bakker Schut,
2. vanBeeckCalkoen,
3. Vroom....' .
presla"e
DE K.H.A.C. BEKER_ , ,andsche prestatie
.* regen--?^ TE WOHTE CARLO, waarvan
20 TbRDS *^ffi^pU
' ' '' '" '
; ' ? ? . . ' . ? . '. _ QGI a ^T .??..-..?.../?. . . ? ' . ' ?.?.-..
' ' ? . ** "' , . ' . ''.''
Ddiis Ford-constructie! DatisFo
: ? ' .-' ' i ' / ..'?.. ' '? ' . .' , ?? ' ! ?-.-?.* ? '? ?,'?'.'??
???-.- ?'????,?''?'..?' : ? ' " ? ? r ' ? '''",,- ? . '? ?
; ' ' ? . ? * l . ' f .
m^mm'^mmA^
N,V. NEDERLANDSCHE FORD AUTOMOBIEL FABRIEK -* AMSTERDAM
HET DUITSCHE KAMELEON
LAVAL: ,,En nu kleur bekennen!"
-
e»?ut
i- K,
n. Kt
.l.ii,
( I.
B. n
Cfi ,
fd.
i-I
li
cl
«T
.'M
'?i
.11
?II
'III
3I1
«?'
i:
4'
a
t